Administratief bediende Finance & Facility (m/v)

Benieuwd naar deze functie?



Wat zijn je taken?
- Ingeven, verwerken en opvolgen van diverse werkbons, bestelbons, vorderingenstaten,… ;
- Opmaken van facturen;
- Inboeken en opvolgen van aankoop- en verkoopfacturen;
- Ondersteuning bieden bij het opmaken van offertes;
- Ondersteuning bieden aan de werf- en projectleider waar nodig;
- Opvolgen van facility (keuringen en herstellingen wagen- en machinepark,…)
- Algemene administratieve ondersteuning;
- Beantwoorden van telefoons op kantoor, klanten verder helpen met hun project of doorverwijzen/doorverbinden waar nodig;
- … .Ondersteuning



Wie ben jij?
- Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in een gelijkaardige functie;
- Je bent vlot met cijfers en werkt zeer nauwkeurig;
- Je bent snel zelfstandig inzetbaar;
- Je staat stevig in je schoenen en bent communicatief sterk;
- Je bent niet bang om initiatieven te nemen, maar staat ook open voor andere voorstellen en beslissingen;
- Je woont in de ruime regio rond Heist-op-den-Berg.



Wat bieden wij?
- Voltijds contract met een degelijk salaris, aangevuld met maaltijdcheques en groepsverzekering;
- 20 vakantiedagen + 12 inhaalrustdagen (bouwverlof);
- Werkzekerheid binnen een familiaal bedrijf.



Interesse? Of nog vragen?
015/25 24 16
dorien@vanormelingen-stas.be
www.vanormelingen-stas.be

Download